 |
Ավագյան Մ.Հ., Հարությունյան Ն.Ս., Սարգսյան Թ.Ա.
Մանկավարժական պրակտիկան որպես... |
|
 |
Խուդոյան Ա.Ս. Ներշնչվողականութ-յան
առանձնա-հատկությունները նախադպրոցական և կրտսեր դպրոցական տարիքում
|
|
|
|
|
|
 |
Հարությունյան Ն.Ս. Առաջին կուրսեցիների սպասումների
բովանդակային առանձնահատկութ-յունները |
|
 |
Հարությունյան Ն.Ս. Պիգմալիոնի էֆեկտի կիրառության
հոգեբանական առանձնահատկութ-յունները մանկավարժական գործունեության
ընթացքում |
|
|
|
|
|
 |
Հարությունյան Ն.Ս. Չափահասների ռեֆլեքսիվության և
սպասումների հարաբերակցումը |
|
 |
Հարությունյան Ն.Ս. Մանկավարժների ռեֆլեքսիվության
գնահատման և զարգացման մեթոդական ուղեցույց |
|
|
|
|
|
 |
Հարությունյան Ն.Ս., Քելոյան Մ.Հ., Սարգսյան Թ.Ա.
Ապագա մանկավարժների միջմշակութային
կոմպետենտութ-յան... |
|
 |
Քելոյան Մ.Հ.
Ուսումնական դրդապատճառների և արժեքային համակարգի բաղադրիչների միջև
հարաբերակցային կապերը... |
|
|
|
|
|
 |
Քելոյան Մ.Հ.
Մասնագիտական պրակտիկայի պորտֆոլիոյի կոնտենտ
վերլուծությունը որպես...
|
|
 |
Абрамова Г.С.
Возрастная психология. |
|
|
|
|
|
 |
Айсмонтас Б.Б. Педагогическая психология. |
|
 |
Бегоян
А.Н.
Феномен воображаемого партнера игра или галлюциноз? |
|
|
|
|
|
 |
Бегоян
А.Н.
Конструирование ребенком альтернативной-желаемой реальности.
|
|
 |
Божович
Л.И.
Проблемы формирования личности. |
|
|
|
|
|
 |
Дубровина И.В.
Практическая
психология образования. |
|
 |
Карапетян В. С., Келоян М. А.
Соотношение учебной мотивации и образовательных ценностей в
естественнонаучных потоках высшего педагогического... |
|
|
|
|
|
 |
Крайг Г., Бокум Д.
Психология развития.
|
|
 |
Мухина
В.С.
Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество. |
|
|
|
|
|
 |
Обухова
Л.Ф.
Детская
(возрастная) психология. |
|
 |
Реан А.А.
Психология человека от рождения до смерти. |
|
|
|
|
|
 |
Талызина
Н.Ф.
Педагогическая психология. |
|
 |
Фельдштейн
Д.И. Хрестоматия
по возрастной психологии. |
|
|
|
|
|
 |
Weiner, I.B. Handbook of Psychology, Vol-6.
Developmental Psychology. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
ՀՊՄՀ Տարիքային և մանկավարժական
հոգեբանության ամբիոնի բլոգը
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|